טקסט הודעת פורום
| 10/18/2010 9:30:00 PM |
|
נושא: אני לא רוצה שום דבר תאריך: 10/18/2010 9:30:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אבל אתה לא יכול להגיד שזה עולה פי 10, וגם שזה לא יקר - באותו משפט...
אני בכלל לא מאמין בלקנות שמן באינטרנט. שמן זית כתית טהור עובד מצויין בשבילי, וגם הרבה יותר טעים....
|
חזרה לפורום |
|
|