נושא: למה ננעלת על טרק? תאריך: 10/19/2010 5:41:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
איזו שלדה יש לך כרגע? יש דגמים רבים מקבילים אליהם, וחלקם נותנים תמורה טובה יותר לכסף. בסדר אקראי: מרידה, ספשלייזד, GT, הארו, KHS, מונגוס ורבים אחרים מציעים אופניים לא פחות טובים. כדאי ללכת לחנויות אופניים ולשאול מה הם מציעים לתקציב שלך ולדרישות שלך. תוכל לנסות את האופניים בסיבוב קצר, ואולי לפסול חלק מהם בגלל נוחות. כשתדע בערך אילו אופניים נוחים לך יותר מאחרים, תוכל להתייעץ כאן בפורום בצורה יותר יעילה.
כפי שזה כל אחד יוכל להמליץ לך על האופניים שלו - אבל לא בטוח שמה שנוח ונעים לי יתאים גם לך.
בהצלחה
|