טקסט הודעת פורום
| 10/19/2010 5:51:00 PM |
|
נושא: מידות... תאריך: 10/19/2010 5:51:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל
לכל יצרן,בכל סיגנון רכיבה ולכל אדם נתונים שונים. אני בגובה שלך באופני ה-FR שלי אני רוכב על S,ובזוג ה-AM מידה M. אין מנוס מלהחליט באיזה זוג אופניים חשקת ואז להתאים מידה.
|
חזרה לפורום |
|
|