הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/19/2010 5:51:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  מידות...
נושא: מידות... תאריך: 10/19/2010 5:51:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל

לכל יצרן,בכל סיגנון רכיבה ולכל אדם נתונים שונים.
אני בגובה שלך באופני ה-FR שלי אני רוכב על S,ובזוג ה-AM מידה M.
אין מנוס מלהחליט באיזה זוג אופניים חשקת ואז להתאים מידה.


חזרה לפורום