נושא: אופניים תאריך: 10/19/2010 6:34:00 PM
מחבר/ת: עידן לרר
האם כבר רכבת על אופניים מסויימות ? אני יכול להגיד לך שאני רכבתי על ספשלייז ואחר-כך קניתי את ה GARY FISHER TASSAJARA אחרי 4 חודשים מכרתי אותם כי פשוט לא יכולתי להתרגל לגאומטריה שלהם (וייתכן כי גם מכרו לי אופניים במידה שלא מתאימה לי). בכל אופן לגרי פישר יש אופניים מצויינות אבל גאומטריה שונה מכל השאר וצריך להתרגל. מציע שתעשה סיבוב על שניהם ותראה מה נוח לך
|