טקסט הודעת פורום
| 10/19/2010 8:53:00 PM |
|
נושא: טרק 4300 אופניים נחמדים מאוד תאריך: 10/19/2010 8:53:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
ואם אתה אוהב אותם זה מצויין.
אישית לא רואה את עצמי קונה טרק, אבל זה משיקולים אחרים ולא בגלל התאמתם לשטח או איכותם הכללית.
|
חזרה לפורום |
|
|