טקסט הודעת פורום
| 11/18/2002 6:23:00 PM |
|
נושא: בתור רוכב מתחיל כל מה שיש לי להגיד - וואו !!! תאריך: 11/18/2002 6:23:00 PM
מחבר/ת: בוריס Naiman
:cool: אהבתי במיוחד את הסרטון הראשון ואני כבר מחכה לנסות את זה על האופניים. והדרופ מדהים ! אחלה סרטים.
|
חזרה לפורום |
|
|