הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/18/2002 6:23:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בוריס Naiman עם תוכן  בתור רוכב מתחיל כל מה שיש לי להגיד - וואו !!!
נושא: בתור רוכב מתחיל כל מה שיש לי להגיד - וואו !!! תאריך: 11/18/2002 6:23:00 PM
מחבר/ת: בוריס Naiman

:cool: אהבתי במיוחד את הסרטון הראשון ואני כבר מחכה לנסות את זה על האופניים.
והדרופ מדהים !
אחלה סרטים.


חזרה לפורום