טקסט הודעת פורום
| 10/22/2010 6:31:00 AM |
|
נושא: תגובה תאריך: 10/22/2010 6:31:00 AM
מחבר/ת: אבי ז
הי תודה איתן, לגבי המונגוס התככנתי כמובן ל ל MONGOOSE OTERO ELITE
אתה אומר שהKHS וה SCHWINN די דומים
אשמח לדעת משקלים לשלושתם - לר רשום בשום מקום הבנתי שכולם כבדים השאלה מי יותר ...
תודה
|
חזרה לפורום |
|
|