הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/22/2010 6:31:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אבי ז עם תוכן  תגובה
נושא: תגובה תאריך: 10/22/2010 6:31:00 AM
מחבר/ת: אבי ז

הי
תודה איתן, לגבי המונגוס התככנתי כמובן ל
ל MONGOOSE OTERO ELITE

אתה אומר שהKHS וה SCHWINN די דומים

אשמח לדעת משקלים לשלושתם - לר רשום בשום מקום הבנתי שכולם כבדים השאלה מי יותר ...

תודה


חזרה לפורום