טקסט הודעת פורום
| 10/22/2010 12:07:00 PM |
|
נושא: אופני BIANCIH תאריך: 10/22/2010 12:07:00 PM
מחבר/ת: לירן
שלום אני מחפש לקנות אופניים חדשים נתקלתי באופניים של BIANCIH יד שניה והייתי רוצה אך הם המפרט שיפטרים של דאור מעביר אחרוי LX קראנק FSA בולם אחורי ROCKSNOX בולם קידמי מרזוקי ברקסים הידראולים שימנו
השמח לתגובות תודה מראש
|
חזרה לפורום |
|
|