טקסט הודעת פורום
| 10/22/2010 1:23:00 PM |
|
נושא: אני התחלתי עם טרק 4300 תאריך: 10/22/2010 1:23:00 PM
מחבר/ת: סמי גבאי
ורכבתי עליהן יותר משנה. עשיתי איתם הכל - מרכיבת שבילים ועד סינגלים טכניים. אופניים מצויינים, עמידים מאוד, מאוזנים, זורמים.
לדעתי אחלה אופניים להתחיל איתם - מניסיון.
|
חזרה לפורום |
|
|