הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/22/2010 1:23:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  סמי גבאי עם תוכן  אני התחלתי עם טרק 4300
נושא: אני התחלתי עם טרק 4300 תאריך: 10/22/2010 1:23:00 PM
מחבר/ת: סמי גבאי

ורכבתי עליהן יותר משנה. עשיתי איתם הכל - מרכיבת שבילים ועד סינגלים טכניים.
אופניים מצויינים, עמידים מאוד, מאוזנים, זורמים.

לדעתי אחלה אופניים להתחיל איתם - מניסיון.


חזרה לפורום