טקסט הודעת פורום
| 10/22/2010 2:52:00 PM |
|
נושא: משקלים בכלל הם משהו ערטילאי תאריך: 10/22/2010 2:52:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
מעט חברות מפרסמות משקלים של אופניים שלמים.
האוטרו אופניים פחות מוצלחים לדעתי. הם עמידים ונותנים תמורה טובה למחיר במושגים של מפרט, אבל המתלה איננו מוצלח, ומאוד כדאי לשדרג לבולם איכותי.
|
חזרה לפורום |
|
|