הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/22/2010 6:23:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אמיר קלין עם תוכן  מעביר קדמי טבעת עליונה או תחתונה
נושא: מעביר קדמי טבעת עליונה או תחתונה תאריך: 10/22/2010 6:23:00 PM
מחבר/ת: אמיר קלין

היי,

אני צריך להחליף את המעביר הקדמי באופניים שלי.
האם ניתן להחליף מעביר בעל טבעת עליונה במעביר בעל טבעת תחתונה או שלדגם אופניים נתון רק סוג אחד של מעביר מתאים?
אם ניתן להחליף אחד בשני, מה עדיף מבין השניים?

תודה מראש,
אמיר


חזרה לפורום