נושא: אין עדיפות מכאנית תאריך: 10/22/2010 7:47:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
זה פשוט נגזר ממבנה השלדה. בשלדות ז"ק רבות ניתן להרכיב טבעת עליונה או תחתונה ללא הבדל. בש"מ זה פחות נפוץ, אבל בהחלט קיים.
אם אתה לא בטוח - הכי פשוט לדבוק במבנה הקיים. אבל כל מכונאי אופניים יכול להעיף מבט ולהגיד לך אם אפשר להרכיב אצלך גם את הסוג השני.
|