הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/22/2010 7:47:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אין עדיפות מכאנית
נושא: אין עדיפות מכאנית תאריך: 10/22/2010 7:47:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

זה פשוט נגזר ממבנה השלדה.
בשלדות ז"ק רבות ניתן להרכיב טבעת עליונה או תחתונה ללא הבדל.
בש"מ זה פחות נפוץ, אבל בהחלט קיים.

אם אתה לא בטוח - הכי פשוט לדבוק במבנה הקיים.
אבל כל מכונאי אופניים יכול להעיף מבט ולהגיד לך אם אפשר להרכיב אצלך גם את הסוג השני.


חזרה לפורום