הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/24/2010 5:44:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני פריגל עם תוכן  קצת מסובך להבין מה כתבת בלי סימני פיסוק אבל ... :)
נושא: קצת מסובך להבין מה כתבת בלי סימני פיסוק אבל ... :) תאריך: 10/24/2010 5:44:00 PM
מחבר/ת: דני פריגל

צאו מבת ים לכיוון נחל איילון המקביל לכביש (מגשר קיבוץ גלויות ומזרחה) ,רכבו עד החיריה, תעקפו מצפון את שדה התעופה עד שוהם ומשם בשבילי חדיד לבן שמן - להלן היום הראשון.
ביום השני יש מספר אופציות:
1) לחזור דרך שוהם לראש העין ומשם לאורך הירקון לנמל תל אביב והביתה.
2) לרכב בבן שמן אפילו עד פארק קנדה ולחזור באוטובוס ממחלף לטרון.
3) להישאר באזור בן שמן לסינגלים.

אני מקווה שהבנתי למה התכוונת, אם לא תעזור לנו לעזור לך   :p

אם תוסיף פרטים (כושר, נושאים הכל על הגב או לא, חוזרים ברכיבה או לא) יהיה לנו יותר קל לעזור לכם!

בהצלחה
דני
BCR



חזרה לפורום