הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/24/2010 8:23:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אופיר טלר עם תוכן  תשובה לדני..
נושא: תשובה לדני.. תאריך: 10/24/2010 8:23:00 PM
מחבר/ת: אופיר טלר

1. כן אני באמת מצטער על הסימני פיסוק אני עוהד על זה סליחה מראש .
2. נכון טוב שכתבת את זה אני שכחתי להוסיף את הפרטים האלה של תיק ליומים כולל שק שינה,וכול מה הציוד שצריך ליומים של רכיבה..
ורמת הכושר היא טובה לא בעיה בשבילנו . הבעיה היחידה אנו נערים בני 16 17 וקצת מפחיד כול המקומות הרחוקים האלה חח שדה התעופה שוהם רחוק טיפה.. לא יודע מה לעשות ..
ושאלה לי אלייך מה זה סינגלים ואיך אפשר לעלות לאוטובוס כמו שרשמת בתגובה תודה לך מראש דני וערב טוב ;)


חזרה לפורום