הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/25/2010 9:22:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  הא. פעם היה צריך לשלם.
נושא: הא. פעם היה צריך לשלם. תאריך: 10/25/2010 9:22:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע

פעם היה צריך לשלם על אופניים באוטובוס (חצי ממחיר הכרטיס)

נא לשים לב שבהובלה באוטובוס צריך להיות על בסיס מקום פנוי בתא המטען. לכן ימים ראשון וחמישי הם בעייתיים. (ימי החיילים, שכל אחד מהם סוחב תיק ענק בתא המטען)

הנחיות למטען באגד, מתוך האתר :

מטען פטור מתשלום

נוסע רשאי לקחת עימו מטען יד ובעלי חיים, בהתאם לרשום מטה, ללא תשלום נוסף ובלבד שלא יגרום הפרעה או נזק לנוסעים באוטובוס (תיקים ומזוודות יש לשים בתאי המטען). פירוט:

תיק ומזוודה.
עגלת ילדים מקופלת, עגלת נכים מקופלת, אופניים מקופלים בתוך תיק.
מטען נייד (כלי נגינה, חבילה, ארגז, שק וכדו´) במידות של עד: 30x60x90 ס"מ.
מטען צר (כגון: מוט עץ) שאורכו אינו עולה על מטר.
כלבי נחיה לעיוורים הקשורים ברצועה בלבד.
כלבים קטנים שניתן להניחם על הברכיים, ובתנאי שיש על פיהם זמם והם קשורים ברצועה.
בעלי חיים קטנים המצויים בתוך תיבה או סל באופן המונע אפשרות של פגיעה או הטרדה לנוסעים.
אופניים באוטובוסים בינעירוניים (אוטובוסים עם תאי מטען) בתאי המטען בלבד ועל בסיס מקום פנוי בתאים.
על מה יש לשלם?

עבור כל מטען אחר החורג מהאמור בסעיפים הקודמים, יש לשלם מחיר כרטיס מלא עד לקוד 4. מקוד 5 עד קוד 9 (כולל) יש לשלם קוד 4, מקוד 10 יש לשלם 50% ממחיר הכרטיס לפי לוח מחירים הנחות ותוספות. ניתן להסיע מטען ובעלי חיים במחירים הנ"ל בתנאים הבאים:

כלבים גדולים, החייבים להיות קשורים ברצועה וזמם על פיהם.
בעת העלאת עגלת תינוק פתוחה לאוטובוס יש לשלם עבורה במזומן או בכרטייסה רגילה. אם העגלה מקופלת והתינוק אחוז בידיים, אין צורך בתשלום עבור העגלה.
ניתן להוביל גלשן באוטובוסים בינעירוניים בתאי המטען בלבד ועל בסיס מקום פנוי בתאים.
התשלום עבור מטען, עגלות ילדים ובעלי חיים הינו במזומן או בכרטיסיות רגילות, לא ניתן לשלם בכרטיסיות אזרח ותיק, נוער או זכאי.

תנאי הובלת מטען ובעלי חיים באוטובסים נקבעים על ידי משרד התחבורה והם מופיעים בתקנות התעבורה.






חזרה לפורום