טקסט הודעת פורום
| 10/25/2010 1:48:00 PM |
|
נושא: לדני מאופיר ;) תאריך: 10/25/2010 1:48:00 PM
מחבר/ת: אופיר טלר
דני , רב תודות לך על העזרה שנתת לי למדתי דברים שבאמת לא ידעתי אותם אז שוב ממש ממש תודה לך ואשמח אם יהיה לי את היימיל שלך כך שנוכל לדבר שם אם יהיו לי עוד שאלות שאני מניח שיהיו לי חח אז תודה רבה אתה גדול ;)
|
חזרה לפורום |
|
|