הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/25/2010 8:28:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אוראל חזן עם תוכן  מה כדי לי לבחור ???
נושא: מה כדי לי לבחור ??? תאריך: 10/25/2010 8:28:00 PM
מחבר/ת: אוראל חזן

ראיתי ביד שניה שלוש דגמים שמצאו חן בעיני אינה שלושה לינקים

http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=120299#Image

http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=116035#Image

http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=120419#Image

אם אפשר המלצות אני השמח תודה מראש אוראל


חזרה לפורום