נושא: מה כדי לי לבחור ??? תאריך: 10/25/2010 8:28:00 PM
מחבר/ת: אוראל חזן
ראיתי ביד שניה שלוש דגמים שמצאו חן בעיני אינה שלושה לינקים
http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=120299#Image
http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=116035#Image
http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=120419#Image
אם אפשר המלצות אני השמח תודה מראש אוראל
|