טקסט הודעת פורום
10/27/2010 4:59:00 AM
איתן ברמן
אז אתה צריך מידה S, ואולי M
נושא:
אז אתה צריך מידה S, ואולי M
תאריך:
10/27/2010 4:59:00 AM
מחבר/ת:
איתן ברמן
בודאי לא L באופני XC
חזרה לפורום