הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/27/2010 4:59:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אז אתה צריך מידה S, ואולי M
נושא: אז אתה צריך מידה S, ואולי M תאריך: 10/27/2010 4:59:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

בודאי לא L באופני XC


חזרה לפורום