טקסט הודעת פורום
| 10/27/2010 10:01:00 AM |
|
נושא: פירוק בולם טריפל-עזרה: תאריך: 10/27/2010 10:01:00 AM
מחבר/ת: t g
אני רוצה בקרוב לשלוח את ה ג´וניור T שלי לטיפול-ומאחר ואני לא כלכך בטוח בדרך הפירוק-אשמח לקבל עזרה-יש לי סטם אינטגרלי על הבולם מלמעלה-בתודה מראש. ;)
|
חזרה לפורום |
|
|