נושא: התלבטות בקניית אופניים!!!! תאריך: 10/27/2010 8:50:00 PM
מחבר/ת: מוטי
שלום,
אני מתלבט ברכישת אופני שבילים בין : TREK FUEL EX 8 2009 נתונים- בולם קידמי 130 FOX RL,אחורי RP2,מערכות SLX.
לבין 2008 Titus motolite נתונים- בולם קידמי פוקס טלס 100-140,אחורי RP2, מערכות LX.
אשמח מאד לשמע דעות של חברה שמכירים\רוכבים על הדגמים אללו --- מה עדיף????
|