טקסט הודעת פורום
| 10/28/2010 9:26:00 AM |
|
נושא: מעצור תאריך: 10/28/2010 9:26:00 AM
מחבר/ת: קובי רן
רציתי לדעת מה ההבדל בין מעצור דיסק מכאני להידראולי ובאיזה סוגי נסיעות יש להעדיף את ההידראולי ,והאם אפשר לשדרג אופניים עם מעצורים רגילים למעצורי דיסק,ואם כן כמה זה עולה בתודה מראש
|
חזרה לפורום |
|
|