נושא: לגבי האופניים תאריך: 10/29/2010 5:41:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
הפוג´י מאובזרים ברמה גבוהה מאוד. אם הם במצב טוב ונוחים לך ברכיבה - נראה כמו עסקה מצויינת. הדה-וינצ´י גם מאובזרים טוב, ויכולים להתאים מאוד. בדוק נוחות ברכיבה. גם המרידה נראים כמו עסקה טובה, בהנחה שמצבם טוב כמוצהר. K2 ליתיום בסדר גמור. לא ברור מה המפרט, אבל אני מניח שבסדר. לגבי הגארי פישר - בגדול אופניים מצויינים, אבל הם יקרים בהרבה וצריכה להיות סיבה למחיר הזול. לדעתי הם ישנים, וכדאי לבדוק היטב את מצבם, ואת האיבזור הנוכחי שלהם.
חשוב מאוד לגבי כולם - לבדוק את מצב האופניים, ואת הנוחות שלך ברכיבה עליהם.
בהצלחה
|