טקסט הודעת פורום
10/29/2010 7:48:00 AM
or yochanan
הבעיה היא שאין לי העדפה, על שני הזוגות נהנתי לרכב
נושא:
הבעיה היא שאין לי העדפה, על שני הזוגות נהנתי לרכב
תאריך:
10/29/2010 7:48:00 AM
מחבר/ת:
or yochanan
והבלם האחורי נראה אחלה, יכול להיות שזה רק עניין של כוונון...
חזרה לפורום