הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/29/2010 7:48:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  or yochanan עם תוכן  הבעיה היא שאין לי העדפה, על שני הזוגות נהנתי לרכב
נושא: הבעיה היא שאין לי העדפה, על שני הזוגות נהנתי לרכב תאריך: 10/29/2010 7:48:00 AM
מחבר/ת: or yochanan

והבלם האחורי נראה אחלה, יכול להיות שזה רק עניין של כוונון...



חזרה לפורום