הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/29/2010 12:19:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  בדרך כלל אני מאוד אוהב את האופניים של מונגוס
נושא: בדרך כלל אני מאוד אוהב את האופניים של מונגוס תאריך: 10/29/2010 12:19:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

אבל האוטרו לטעמי דגם לא מוצלח.
אני לא מבין מה זה "נעילת בולם אחורי דרך השלדה". אם הבולם עצמו ננעל זה נסבל, אבל אם אתה מתכוון לקיצור המהלך - זה נחמד, אבל לא מספיק.
האם זה בלם הידראולי?
אם הוא מכאני, הגיוני שהוא חלש. ניתן להחליף רפידות, ותמיד אפשר לכוונן, אבל מעטים הדיסקים המכאניים המספקים "נשיכה" כמו של הידראוליים פשוטים, ובלמי חישוק ניתן ביתר קלות לכוון לבלימה חזקה.

אני לא בטוח שבולם אויר הוא שידרוג לעומת קפיץ, אבל זה עניין אישי.
מבין שני אלה כנראה הייתי מעדיף את הK2, בעיקר בגלל השלדה, אבל גם בגלל השאר...


חזרה לפורום