הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/29/2010 7:32:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  אל תניח....
נושא: אל תניח.... תאריך: 10/29/2010 7:32:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

עוד לא עדכנו דגמי 2011, אבל באתר מצמן מרוץ בדגם 2010 הבלמים מכאניים, וגם אם שידרגו להידראוליים סביר שהם מהסוג הבסיסי ביותר.

אם עברו איזה 10+ קילומטרים של ירידות ושימוש בבלמים ועדיין אין מספיק כח בלימה (במצב קר), סביר שהבלמים פשוט לא חזקים מספיק.
לי היו Hayes So1e והם היו קטסטרופה, במצב האופטימלי שלהם, לאחר כיוון מדוקדק הם היו סבירים במקרה הטוב והתחממו מהר בירידות. (כמו שכל מי ששמע על הדגם הזה ומקביליו הזולים יודע)



חזרה לפורום