טקסט הודעת פורום
10/30/2010 10:45:00 AM
גוטה גוטה
צמיג לא יושב ישר
נושא:
צמיג לא יושב ישר
תאריך:
10/30/2010 10:45:00 AM
מחבר/ת:
גוטה גוטה
הצמיג שלי לא יושב ישר ויש לי שמיניות . הבנתי שיש איזו שיטה עם סבון .. איפה מורחים את ההסבבון בתוך הצמיג או בחוץ ?
חזרה לפורום