הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/30/2010 10:45:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גוטה גוטה עם תוכן  צמיג לא יושב ישר
נושא: צמיג לא יושב ישר  תאריך: 10/30/2010 10:45:00 AM
מחבר/ת: גוטה גוטה

הצמיג שלי לא יושב ישר ויש לי שמיניות . הבנתי שיש איזו שיטה עם סבון .. איפה מורחים את ההסבבון בתוך הצמיג או בחוץ ?


חזרה לפורום