טקסט הודעת פורום
| 10/30/2010 1:28:00 PM |
|
נושא: סבון תאריך: 10/30/2010 1:28:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
בכל מקרה כדאי להוריד לחץ אוויר ולראות שהצמיג יושב הכי ישר שאפשר. ניתן לשים מי סבון (מספיק ממש מעט! ) על דופן הצמיג אשר נוגעת בחישוק. ניתן לנפח לפחות עד לחץ 60 PSI בכדי לעזור לצמיג לעלות לחישוק. לא לשכוח להוריד לחץ אח"כ.
|
חזרה לפורום |
|
|