הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/30/2010 1:28:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  סבון
נושא: סבון תאריך: 10/30/2010 1:28:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

בכל מקרה כדאי להוריד לחץ אוויר ולראות שהצמיג יושב הכי ישר שאפשר.
ניתן לשים מי סבון (מספיק ממש מעט! ) על דופן הצמיג אשר נוגעת בחישוק. ניתן לנפח לפחות עד לחץ 60 PSI בכדי לעזור לצמיג לעלות לחישוק. לא לשכוח להוריד לחץ אח"כ.


חזרה לפורום