הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/30/2010 7:31:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רון בן חיים עם תוכן  בלמים חדשים או רפידות?
נושא: בלמים חדשים או רפידות? תאריך: 10/30/2010 7:31:00 PM
מחבר/ת: רון בן חיים

שלום לכולם וערב טוב,
באופניים שלי הרפידות אחורה כבר שחוקות.. עכשיו יש לי אפשרות לAVID ELIXIER R יד שנייה בגדלים שאני צריך ב800 שקל השאלה היא:
1. האם כדאי להשקיע במקום הברקס הנוכחי.
2.הAVID יש שנייה באים עם רוטורים בגדלים מתאימים (180 קדימה 160 אחורה) האם אני חייב אותם או שאפשר לוותר?
3.הם יתאימו לרוטורים שיש לי כרגע (185 קדימה 160 אחורה)
בתודה רון.


חזרה לפורום