טקסט הודעת פורום
| 10/30/2010 8:16:00 PM |
|
נושא: מספר שאלות בנושא מערכת בלימה הידראולית תאריך: 10/30/2010 8:16:00 PM
מחבר/ת: שי סורוקה
השאלות
1. מתי יודעם שחייבים להחליף את הצינורות של הבלמים? SHIMANO XT 2. האם הצינורות עם האריג המתכתי החיצוני יותר טוב? 3. מה מומלץ מנסיונכם?
תודה מראש שי
|
חזרה לפורום |
|
|