טקסט הודעת פורום
| 10/30/2010 8:53:00 PM |
|
נושא: צמיג שטח תאריך: 10/30/2010 8:53:00 PM
מחבר/ת: גוטה גוטה
איזה צמיג מומלץ לרכיבת שטח בתקופת החורף לרכיבה מהירה . אציין שאני רוכב במסלולים שמשלבים מסלולי קורקר וחצץ וגם בסינגלים טכניים . *אני מוכן להשקיע כסף ..
|
חזרה לפורום |
|
|