טקסט הודעת פורום
10/30/2010 10:27:00 PM
שלמה גרטמן
עם מה אתה רוכב היום?
נושא:
עם מה אתה רוכב היום?
תאריך:
10/30/2010 10:27:00 PM
מחבר/ת:
שלמה גרטמן
בתור אחורי אני אוהב את המקסיס קרוסמרק 2.1
וקידמי קנדה נבגל 2.1 (לא הכי מהיר)
חזרה לפורום