הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/30/2010 11:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גוטה גוטה עם תוכן  צמיג שטח
נושא: צמיג שטח  תאריך: 10/30/2010 11:37:00 PM
מחבר/ת: גוטה גוטה

אני רוכב עם קנדה נבגל . למה שני צמיגים שונים ?


חזרה לפורום