טקסט הודעת פורום
10/30/2010 11:37:00 PM
גוטה גוטה
צמיג שטח
נושא:
צמיג שטח
תאריך:
10/30/2010 11:37:00 PM
מחבר/ת:
גוטה גוטה
אני רוכב עם קנדה נבגל . למה שני צמיגים שונים ?
חזרה לפורום