נושא: הנבגל מתאפיין באחיזה טובה מאד תאריך: 10/31/2010 12:57:00 AM
מחבר/ת: שלמה גרטמן
אבל זה בא על חשבון עמידות ומהירות הקרוסמרק מאחור גם עמיד יותר וגם מהיר יותר מה שיוסיף לך מהירות ברכיבה ולגבי האחיזה שלו כיוון שהוא לא מטפל בהיגוי אלא בעיקר בהעברת כח הפידול לקרקע האחיזה שלו מספיקה לנושא הזה
|