נושא: יש מתאם לרוטור 185 ויש מתאם ל180 תאריך: 10/31/2010 2:22:00 AM
מחבר/ת: גבריאל סעדה
אתה חייב לבדוק בדיוק איזה מתאם אתה צריך.. לרוב המעצורים הקידמיים בנויים לרוטור 160 ואם מחליפים רוטור צריך מתאם לרוטור 180,185 וכו´. אולם קיימים מעצורים שמובנים רק לרוטורים 180 מקדימה - צריך לבדוק.
בכל מקרה אם אין לך ניסיון עם בלמים אני ממליץ לך ללכת למכנאופן כי אני גם קניתי יד שניה ולא הרכבתי כמו שצריך וסתם הרסתי את הרפידות (נזק של 200 שקל!!)
|