טקסט הודעת פורום
10/31/2010 9:41:00 AM
קובי רן
זנב קשיח
נושא:
זנב קשיח
תאריך:
10/31/2010 9:41:00 AM
מחבר/ת:
קובי רן
הסיבה לשיכוך מלא זה הנוחות במידרכות ובורות וכו אבל ניראה לי ששיכנעת אותי ללכת על זנב קשיח ,שמעתי שטרק 4300 או 4400 הם טובות לי מה דעתכם
חזרה לפורום