טקסט הודעת פורום
11/1/2010 1:10:00 AM
אילן שאול
המרכז הישראלי למכונאות האופניים - יש דבר כזה!
נושא:
המרכז הישראלי למכונאות האופניים - יש דבר כזה!
תאריך:
11/1/2010 1:10:00 AM
מחבר/ת:
אילן שאול
בימים אלה הועלה לרשת האתר הזמני של המרכז.
www.ibmc.co.il
לשירות טוב יותר לקהילת רוכבי האופניים.
חזרה לפורום