נושא: גם גם תאריך: 11/1/2010 7:10:00 AM
מחבר/ת: גוטה גוטה
אני רוכב בסניגלים טכניים בוא נגיד שהרכיבה שלי משלבת הכל ( גם בוץ ) אני מעדיף גם מהירות וגם אחיזה בגלל זה חשבתי על צמיג חזק מקדימה ומאחור צמיג שמתגלגל טוב .. חשבתי על הקונטיננטל מלכת הגומי או מלך ההר מקדימה 2.2. או 2.3 ומאחורה מאקסיס של קרוסמארק 2.1 . יש הצאה יותר מעניינת ?
|