הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/2/2010 9:24:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ilan arviv עם תוכן  אני צריך לקצר צינור בלמים avid elixir r
נושא: אני צריך לקצר צינור בלמים avid elixir r תאריך: 11/2/2010 9:24:00 AM
מחבר/ת: ilan arviv

הי , מברורים שעשיתי אני צריך את השרוול על הצינור שנקרא באנגלית olive , אולי עוד דברים ?
היכן אני יכול לקנות אחד כזה ? :o


חזרה לפורום