טקסט הודעת פורום
| 11/2/2010 9:24:00 AM |
|
נושא: אני צריך לקצר צינור בלמים avid elixir r תאריך: 11/2/2010 9:24:00 AM
מחבר/ת: ilan arviv
הי , מברורים שעשיתי אני צריך את השרוול על הצינור שנקרא באנגלית olive , אולי עוד דברים ? היכן אני יכול לקנות אחד כזה ? :o
|
חזרה לפורום |
|
|