טקסט הודעת פורום
| 11/2/2010 5:36:00 PM |
|
נושא: GT force 2.0 תאריך: 11/2/2010 5:36:00 PM
מחבר/ת: אחמד אבו אלהיג´א
שלום לכולם
אני עומד לקנות אופני GT force 2.0 שנת 2009 .
האם נראה לכם 7500 מחיר סביר או גבוהה? בהנחה שהאופניים במצב מצויין.
אשמח לקבל תגובות תודה
|
חזרה לפורום |
|
|