הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/2/2010 5:36:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אחמד אבו אלהיג´א עם תוכן  GT force 2.0
נושא: GT force 2.0 תאריך: 11/2/2010 5:36:00 PM
מחבר/ת: אחמד אבו אלהיג´א

שלום לכולם

אני עומד לקנות אופני GT force 2.0 שנת 2009 .

האם נראה לכם 7500 מחיר סביר או גבוהה? בהנחה שהאופניים במצב מצויין.

אשמח לקבל תגובות
תודה


חזרה לפורום