הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/3/2010 10:54:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלכס זברובסקי עם תוכן  בררתי איתם כבר
נושא: בררתי איתם כבר תאריך: 11/3/2010 10:54:00 PM
מחבר/ת: אלכס זברובסקי

לפני מספר שבועות בשביל בת שלי - לצערי הם לא שלחים מחוץ לגבולות אנגליה.
כיוון כפי שכבר נאמר, רוב רובו של מבחר אופני ילדים בארץ הם מפלצות ברזל במשקל לא יאמן והנעה כבדה, כדאי להתעניין בחנויות של מותגים של אופני הרים ידועים (כמו רוזן, מצמן וכו). אני מצאתי אופני ילדים אלומיניום של GT שגם נראים אחרת וגם משקל סביר וגם לילד - תענוג לרכב...כמובן, עלות גם קצת שונה מדגמים שמוצאים בחנויות רכוב...


חזרה לפורום