טקסט הודעת פורום
11/3/2010 11:13:00 PM
רון מן
אאני מוכר גם אופני שיכוך מלא במחיר שנקבת ..
נושא:
אאני מוכר גם אופני שיכוך מלא במחיר שנקבת ..
תאריך:
11/3/2010 11:13:00 PM
מחבר/ת:
רון מן
haro shift r7 אחלה אופננייים שבעולם !!!!!!!!
אבל אני עובר לדאון היל אז אני מוכר בצער רב..
חזרה לפורום