הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/3/2010 11:13:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רון מן עם תוכן  אאני מוכר גם אופני שיכוך מלא במחיר שנקבת ..
נושא: אאני מוכר גם אופני שיכוך מלא במחיר שנקבת .. תאריך: 11/3/2010 11:13:00 PM
מחבר/ת: רון מן

haro shift r7 אחלה אופננייים שבעולם !!!!!!!!
אבל אני עובר לדאון היל אז אני מוכר בצער רב..


חזרה לפורום