טקסט הודעת פורום
| 11/4/2010 1:27:00 PM |
|
נושא: מחפש חברים לחרמון תאריך: 11/4/2010 1:27:00 PM
מחבר/ת: מתן ב
שלום מחפש יחיד או קבוצה שאפשר להיצטרף אליה לרכיבה בחרמון במידה ומישהו יוצא לכיוון באחד מהסופשים ויש מקום פנוי אשמח מאוד מאוד להצטרף וכמובן להשתתף בהוצאות הדלק והבידור
אני בן 28 מת"א רוכב פרירייד
יום מעולה
|
חזרה לפורום |
|
|