נושא: מבקש חוות דעת - MERIDA ONE TWENTY 800D 2011 תאריך: 11/5/2010 3:25:00 PM
מחבר/ת: שרון ק
טוב אז החלטתי להתקדם. היום אני רוכב על MERIDA SUB 40 ואני יכול להצהיר שהן עושות כל מה שמתחיל צריך ואפילו יותר. היות והגיאומטריה של מרידה מתאימה לי ,האמינות והחוזק מתאימים לי , ולפחות 2 סניפי רוזן מינץ בקריות ונהריה יודעים לשמר לקוח אז אני מכוון ל: MERIDA ONE TWENTY 800D 2011 . מצורף לינק עם המפרט מה דעתכם? גם לגבי המחיר? האם בכל זאת ישנן חלופות? http://www.rosen-meents.co.il/?CategoryID=202&ArticleID=2977&Page=1
|