הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/5/2010 5:27:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוהד מימרן עם תוכן  בבקשה
נושא: בבקשה תאריך: 11/5/2010 5:27:00 PM
מחבר/ת: יוהד מימרן

חנות אופנים אתה צריך לבקש את הדיזה ואת הטבעת שננעלת שני החלקים יחד!
אתה מכיר את התהליך שאתה צריך לעשות כדי לקצר את אורך הכבל?
כי אם לא עדיף שתיתן למכנאופן לבצע צריך גם בלידניג אח"כ
כמה עלה לך ליבא את הברקסים בסוף?, מאיזה אתר?


חזרה לפורום