נושא: מידת אופני דאון היל תאריך: 11/6/2010 7:17:00 PM
מחבר/ת: יניב כהן
שלום לכם, וערב טוב
אני רוכב דאון היל מתחיל ואני יכול לרכוש בהזדמנות אופני דאון היל של KONA סטינגי
אבל זאת לא השאלה מה שברצוני לשאול זה : מידות אופניים,ובעיקר מה הכי נוח לדאון היל אני יחסית לא גבוהה בשמיים 1.70 ורזה. הגובהה מהמפשעה שלי עד לכף רגל הוא 70 ס´´מ אופניים במידה M\S 16" הם לא קטנות מידי נכון? אני עם ידיים ישרות על הכידון ושהכיסא הכי למטה הכף רגל שלי מגיעה לריצפה אך לא במלואה מאה אחוז. ויש וויכוח בין חבר של אבא לביני הוא אמר לקחת מידה 17 או 18 שאני חושב שלא יהיה לי בטחון עלייהם בכלל ולדעתי לדאון היל צריך שיהיה לך בטחון מקסימלי ולרוב גם ככה אתה 90 אחוז ברכיבת עמידה.
אשמח לתגובות הצעות בברכה יניב כהן
|