הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/7/2010 8:16:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני פריגל עם תוכן  אני עם הדגם הקודם TM 900
נושא: אני עם הדגם הקודם TM 900 תאריך: 11/7/2010 8:16:00 AM
מחבר/ת: דני פריגל

ושמח מאוד על הבחירה.
אני חושב שהדגם הנ"ל מבוסס פחות או יותר על הקודם כך שאין מה להפסיד :)

דני
BCR


חזרה לפורום