טקסט הודעת פורום
11/7/2010 8:16:00 AM
דני פריגל
אני עם הדגם הקודם TM 900
נושא:
אני עם הדגם הקודם TM 900
תאריך:
11/7/2010 8:16:00 AM
מחבר/ת:
דני פריגל
ושמח מאוד על הבחירה.
אני חושב שהדגם הנ"ל מבוסס פחות או יותר על הקודם כך שאין מה להפסיד :)
דני
BCR
חזרה לפורום