נושא: כמה דברים תאריך: 11/7/2010 12:26:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
ראשית, קונה סטינקי אינם אופני DH, אלא אופני FR - אבל בהחלט אפשר להינות מהם מאוד גם במדרונות מהירים.
שנית - אתה צודק. "17-"18 זה כנראה מה שמתאים לך לדיווש. יש עוד מידות רלבנטיות, אבל אם אתה לא מתכנן לדווש איתם, אתה תהנה יותר עם "16. איך הרגליים שלך מגיעות לרצפה בכלל לא רלבנטי.
בהצלחה
|