הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/7/2010 12:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  כמה דברים
נושא: כמה דברים תאריך: 11/7/2010 12:26:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

ראשית, קונה סטינקי אינם אופני DH, אלא אופני FR - אבל בהחלט אפשר להינות מהם מאוד גם במדרונות מהירים.

שנית - אתה צודק. "17-"18 זה כנראה מה שמתאים לך לדיווש. יש עוד מידות רלבנטיות, אבל אם אתה לא מתכנן לדווש איתם, אתה תהנה יותר עם "16.
איך הרגליים שלך מגיעות לרצפה בכלל לא רלבנטי.

בהצלחה


חזרה לפורום