נושא: שמן במעצורי דיסק תאריך: 11/7/2010 1:00:00 PM
מחבר/ת: motttie lei
:confused: שלום, יש לי שאלה בנוגע למעצורי דיסק שמן הידראולי. כאשר ניקיתי את האופניים, כנראה שהסמרטוט עם שמן נגע בדיסק המעצור וכנראה שמעט שמן בא במגע עם הדיסק. המעצור עוצר אך כאשר אני לוחץ ודוחף בכוח הגלגל זז מעט. שאלתי: מה ניתן לעשות , האם במשך הזמן מעט הלחות מן השמן מתיבשת/נספגת או שצריך לעשות משהו (כגון החלפת רפידות או משהו אחר) תודה :confused:
|