הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/7/2010 5:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ניר ט עם תוכן  שניהם טובים
נושא: שניהם טובים תאריך: 11/7/2010 5:42:00 PM
מחבר/ת: ניר ט

כמו שאמרת, הרבה עניין של טעם אישי
ברמה הזו של אופניים, שניהם מצויינים ודי דומים בתכונות ובייעוד

חשוב לקחת בחשבון גם את נושא השירות בחנות הקרובה למקום מיגוריך...

אין מנוס מנסיעת מבחן


חזרה לפורום