טקסט הודעת פורום
| 11/7/2010 5:42:00 PM |
|
נושא: שניהם טובים תאריך: 11/7/2010 5:42:00 PM
מחבר/ת: ניר ט
כמו שאמרת, הרבה עניין של טעם אישי ברמה הזו של אופניים, שניהם מצויינים ודי דומים בתכונות ובייעוד
חשוב לקחת בחשבון גם את נושא השירות בחנות הקרובה למקום מיגוריך...
אין מנוס מנסיעת מבחן
|
חזרה לפורום |
|
|