טקסט הודעת פורום
| 11/7/2010 7:12:00 PM |
|
נושא: חדש בתחום-לחץ ואופן מילוי אוויר בולם אחורי FOX DHX תאריך: 11/7/2010 7:12:00 PM
מחבר/ת: יניב כהן
DHX RC4
מדובר בבולם הזה.
הוא רך מדי. אני שוקל 57 קילו כמה לחץ לשים לו?
ואפשר עם המשאבה של התחנות דלק? תודה רבה.
|
חזרה לפורום |
|
|